zondag 24 november 2013

a little xmas sprinkle


Nog een paar weken en dan is het kerstmis. Hier zag ik een prachtige kerstanimatie. Deze commercial van het Britse warenhuis John Lewis is met de stop motion techniek gemaakt en de dieren zijn met de hand beschilderd. Ongelooflijk mooi en magisch! Ook de making off is briljant. 
Fijne zondag!


Just a few more weeks and it's xmas. The Schleich animals are hanging around the xmas tree.
Take a look here for a beautiful xmas animation. Stop motion technology is used and all the animals are hand-drawn. Incredible and magical. Have a lovely sunday!

Anki maakt trouwens een winterdieren-galerij. Hoe leuk is dat! Mail haar je foto's van jouw winterdier(en) en ze zet ze erin.

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk! de kerstboompjes zijn ook zo schattig. Die ga ik van de week ook eens even proberen te scoren haha!

    Groetjes,

    Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige commercial.. werkt heerlijk op je gemoed.. ;-) Hoop voor John Lewis dat het ook wat op gaat leveren want het maken zal zeker een lieve duit gekost hebben.. Wat een mensen en materiaal zeg.. maar zou de boom en presentjes en de dieren zo willen hebben... haha.
    Enne ik zal mijn best eens gaan doen om een mooi plaatje te maken en naar Anki te mailen.. ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige foto!! Je hebt zelfs het boompje versierd met gele balletjes :-) LEUK!!

    Fijne week!

    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met open mond gekeken naar de making of, ...tekenen kan ik niet, maar dat decor helpen bouwen daar droom ik van, dat zou ik echt graag eens doen :)))
    Heel lief boompje heb je, kerst met een brede glimlach.

    BeantwoordenVerwijderen