dinsdag 22 oktober 2013

snor recipe #2


Deze week maakte ik een recept uit het boek Vis&Veg van Uitgeverij Snor, kabeljauw met witte wijnsaus en worteltjes. Hier kocht ik deze prachtige regenboogwortels. Elke kleur smaakt anders. Ik wist het niet, maar de gewone oranje wortels zijn van oorsprong eigenlijk helemaal niet oranje. Ze worden zo gekweekt, zodat ze zoeter smaken. De kleuren van deze regenboogwortels zijn dus puur natuur én erg lekker. In Vis&Veg staan 192 vega- of visrecepten van vrienden voor vrienden. En echt, ik ga ze allemaal uitproberen.
Smakelijk!


This week I used the book Vis&Veg by Uitgeverij Snor for a delicious recipe: fish in winesauce with carrots. I bought these beautiful rainbow carrots here. Enjoy!

Snor recipe #1 

7 opmerkingen:

  1. Wat een fotogenieke worteltjes, ik zag ze ook al liggen bij de AH. Het ziet er heerlijk uit. Heb al even ingezoomd op het recept. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat leuk en bijzonder, die regenboogwortels! Had ze nog nooit gezien, maar ik ben gek op regenboogkleuren, dus daar moet ik eens achteraan! ;) (en ik wist niet dat wortel anders dan gewoon 'wortel' kon smaken!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig boek he, ik maakte er al zoveel uit. Er staan ook twee recepten van mij in :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mjummie! en wat een geweldige foto's weeral!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja! De regenboogwortels heb ik afgelopen week ook gegeten in de Tagine. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen