zaterdag 19 oktober 2013

party animals



Ik beken. Ik verzamel Schleich dieren. Ze staan overal in huis. Ik moet elke keer lachen als ik ze zie. Vos en das staan het ene moment gezellig met elkaar te smoezen, even later lopen ze samen met Pippi paard de polonaise. Vos moet ik een beetje in de gaten houden, die houdt namelijk net als ik van lekkere perenflappen. Martine, ook een grote Schleich fan, heeft een tijdje geleden een prachtige nieuwe webshop (ik blogde er hier al een keer over) geopend, Le Diorama, waar ze onder andere allerlei Schleich dieren verkoopt. Het Pippi paard kocht ik in haar shop, de vos en de das kreeg ik kado. Martine verkoopt in haar andere shop Een Nieuw Avontuur kaarten, waar de Schleich dieren te zien zijn in verschillende scenes met bijbehorende teksten. Hilarisch! Neem snel een kijkje in beide shops en have fun.


I confess. I collect a lot off Schleich animals. They are everywhere in the house and they make me smile. Fox and badger like each other a lot. They cuddle all the time. But they are also in for a little party dance with Pippi horse. Fox is a little bit naughty, he likes the pear tarts as much as I do. Martine has recently opened her new webshop, Le Diorama, where she sells (among a lot off other beautiful things) Schleich animals. She is a fan too! I bought the Pippi horse in her shop, the fox and the badger I got as a present. Martine sells cards in her other shop Een Nieuw Avontuur, Schleich animals are on the cover, in really funny scenes. Take a look in both shops and have fun!

Een ander Schleich diertje is onderweg naar een mede-blogster, ergens volgende week zal het bij haar aankomen.




7 opmerkingen:

  1. Ik snap je fascinatie, Ik sta in de speelgoed winkel ook altijd even stil bij het display maar vind dat ik ze niet mag kopen. why I dont know dus wie weet laat ik me door jou toch overhalen volgende week een mooi beestje te scoren! fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schleich is zo ontzettend leuk en mooi! Mijn dochtertjes hebben hier inmiddels zo'n 65 paarden bij elkaar gespaard en dan vaak de vader moeder en veulentje. Vroeger spaarde ik als kind van Schleich de smurfen. Tijdens de wintersport mochten we dan bij een tankstation onderweg een smurfje uitzoeken maar ik vind ze lang niet zo mooi als de dieren van Schleich nu. Fijne avond, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk blog en wat een mooie foto's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben er ook echt gek op! Heb er nog een heel aantal van toen de kinderen klein waren (nu 18 en 16) en voor mijn neefjes (4 en 2)koop ik ze regelmatig maar voor mezelf vind ik dan toch wat lastiger :-(
    Ssst, bij V&D zijn ze meestal tijdens het prijzencircus in de aanbieding, 3 halen 2 betalen! (Maar dat is pas weer in maart!)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super, ik ben ook fan! En zeker van die Vos (is de familienaam van mijn wederhelft hier, dus bij ons huwelijk zaten we ook in dat thema)!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, ze zijn erg leuk!! En dat ze af en toe wat streken uithalen nemen we dan maar voor lief hè? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben ook gek op schleich. Ik dring ze regelmatig op aan mijn kind ;-). Nu pronken er bosdieren op de herfsttafel. Met een nieuwe eekhoorn erbij...

    BeantwoordenVerwijderen