maandag 14 oktober 2013

l o v e l i e f d e a m o u r l i e b e


Liefde...een prachtig woord dat in alle talen hetzelfde betekent. Liefde voor mijn familie. Mijn vader die gelukkig goed opknapt na zijn operatie. Alles is weggehaald, dus we maken een rondedansje met z'n allen! Mijn ouders die altijd voor iedereen klaar staan. Mijn broers, die beiden niet in de buurt wonen, maar toch zo dichtbij voelen. Liefde voor mijn vrienden, die ik koester. En liefde voor het bloggen, waardoor ik veel leuke, interessante mensen ontmoet (live, via blogs en IG) die ik waarschijnlijk anders nooit zou hebben leren kennen. De enige liefde die ik nog graag zou willen tegenkomen en die ik af en toe erg mis, is die LIEFDE met grote neon hoofdletters.

Liefs voor jullie!

Love is a beautiful word. Love for my family. My dad is feeling better, the cancer is gone yeah! My mom and dad who will do everything for us, My brothers, they don't live nearby, but feel really close though. Love for my friends. I cherish them all. Love for blogging. I have met a lot of beautiful people (in real life, through other blogs and IG). I think I would never have met them otherwise. I feel privileged and happy.

Love is all you need.




14 opmerkingen:

  1. Met recht dat jullie een vreugdedansje hebben gemaakt! Ook ik vind het heel erg bijzonder dat je via de blogs zoveel leuke en inspirerende mensen ontmoet en mensen de moeite nemen om te reageren want dat maakt het bloggen zo leuk. Ik geloof zeker dat je op een dag de liefde van je leven tegenkomt het is alleen zo lastig want je weet nooit wanneer en waar he? Als je zoekt vind je hem vaak niet, dat gaat vaak zo met dingen. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja helemaal waar. Soms is het gewoon even moeilijk en denk ik; waar blijft ie nou?

      Verwijderen
  2. And I love this post. Really to the point, which is so much better that going many other ways to reach to the same point. I'm glad your father is fine!
    All the best!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat alles goed is met je vader! Liefde is het toverwoord, echt! En die LIEFDE komt vast, vaak op het moment dat je het het minst verwacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat alles goed is met je vader!
    De liefde komt vanzelf, op momenten dat je het niet zoekt en niet verwacht.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel fijn om te horen dat alles goed is met je vader... en dat jullie een vreugdedansje hebben gemaakt snap ik heel goed!!! Geweldig om dit met je familie te kunnen vieren en te kunnen delen op je blog... veel liefde en blijdschap en die ene liefde komt vast heel snel... ik hoop met je mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. GOOD to hear that your dad is well again.
    love all the colors

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn om te horen dat het goed gaat met je vader! En wat een mooie plaatjes weer. Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeej! Goed nieuws over je vader, hoera! Liefdevolle groetjes terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed nieuws, wat fijn!! Ja, de liefde is prachtig... En die ene échte liefde voor jou komt vast ook binnenkort :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En die Neonliefde komt vast ook nog langs :-) Fijn te lezen dat je vader goed opknapt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als je het het minst verwacht komt die liefde "vanzelf", maar ik hoop voor je dat hij binnenkort je leven binnen komt wandelen ;) Fijn dat het weer beter gaat met je vader. Hoera voor de liefde!

    BeantwoordenVerwijderen