woensdag 30 oktober 2013

GIVE AWAY



 
Van mijn sponsor Beautiful Happy Things, waar ik hier al een keer over blogde, mag ik twee keer een setje prachtige Fika espressokopjes van ISAK weggeven (per set 1 keer het harvest- en 1 keer het familjen ontwerp, in een giftbox verpakt) . Hoe fijn is dat!
Het enige dat je hoeft te doen, is hier een berichtje achterlaten. Als je wilt, kun je deze give away delen op je blog, op Facebook of op Twitter. En neem dan vooral ook even een kijkje op de facebookpagina van Beautiful Happy Things. Woensdag 6 november maak ik hier de winnaars bekend. Zet je espressomachine maar aan!
Fijne avond!


Beautiful Happy Things sponsors a super cool give away on my blog. Not one, but two beautiful sets Fika espressocups by ISAK. Just leave a message here and on wednesday november 6th I announce the winners! I would like it if you put this give away on your blog, Facebook or Twitter, but don't feel obligated. Also take a look at the Facebook page of Beautiful Happy Things. Let's warm up that espresso maker!
Enjoy your evening!


70 opmerkingen:

  1. Mijn droomkopjes! Ik waag heel graag een kansje!
    Ik ben een groot Isak fan en o wat zouden deze mooi staan naast mijn Isak appelpotjes die ik op mijn verjaardag in maart van mijn vriendinnen kreeg :)
    Ga nu eens even kijken op de site en de give away delen op Facebook. En heel hart duimen voor mezelf :)


    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi! Ik was al eens gaan piepen op hun site na je vorige post. Wat een leuke dingen! Ik doe dus graag mee. Groetjes, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow dat is een leuke give away, echt een plaatje om te zien!
    Wij hebben nog niet zo lang een espressoapparaat dus dat zou goed van pas komen :-)
    Dus ja, ik doe graag mee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn zo leeeeuk! Ik drink geen koffie maar de kopjes kan ik ook gebruiken voor chinese yasmin thee:-)! Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. love..always good to have some new cups for a long winter day

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn echt mooooi! Ik wil ze zo graag hebben!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Yeah, wat een leuke give a way! Ik doe graag mee,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig zijn ze! Ik doe graag mee en zet een linkje op ons blogje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superleuke give away, ik doe graag mee. Vind de kopjes echt helemaal geweldig.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Stephanie, tref ik dat even..ik heb gisteren je blog ontdekt! Ze zijn erg mooi en ik zou ze wel willen hebben:) dus ik doe ook graag mee, erg leuk!
    Groetjes Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn ze leuk! Ik doe graag mee!
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, those would look so nice in my kitchen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oooee, die zijn leuk! Ik drink alleen geen espresso/koffie. Maar ze staan ook vast heeeeeel mooi in m'n displaykastje! Doe graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kopjes! Ik zie vaak van die prachtige bordjes en kopjes langs komen op je blog, het werkt aanstekelijk :) Ik waag dan ook graag een gokje!
    Groetjes Anneloes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Whihoe toffe give away! Ik doe graag mee. Vriendlief (coffeeaddict!) is bijna jarig en het zou een super cadeautje zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo mooi! Ze zijn echt prachtig.
    Geweldige sponsor.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh Stephanie, deze kopjes zijn echt prachtig! Echt te leuk, dus ook ik doe mee. Ik zou er heel graag een klein plantje inzetten :-) want ik drink altijd koffie verkeerd. Haha! Fijne avond, liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Waauw! Isak is zo leuk! Ik doe dus graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik drink dan wel geen koffie,maar van die kopjes word ik hebberig!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb hier nog nooit eerder een berichtje achtergelaten, maar met zo een leuke give-away kan ik het niet laten. Geweldig die Isak kopjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk zeg!! Ik denk dat ik net als Marieke er ook een klein plantje in zou zetten, ze zijn heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk leuk! Ik zou ze graag cadeau doen aan mijn lieve mama die weg is van Isak !

    BeantwoordenVerwijderen
  23. uhhhh, ik heb geen espresso apparaat maar weet zeker dat een béétje koffie of thee er ook hemels uit zal smaken! Count me in, please!

    groetjes
    lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh, wat mooi! Ik lust geen koffie, maar zou het spontaan gaan drinken met zulke mooie kopjes! Ik maak er graag kans op!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke kopjes heb je nooit te veel....;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoe mooi! Zou ik wel willen winnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ja! Deze vind ik echt te gek, ze stonden al op mijn verlanglijstje....dus ze winnen zou super zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ooooh, die zijn gaaf! Ik doe graag mee aan deze give-away...
    Groetjes,
    Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik doe bijna nooit mee met een give away, maar deze vind ik wel heel erg leuk (bovendien drink ik veel koffie ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een mooie kopjes!
    Ik doe graag mee
    Groetjes
    Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat zijn ze mooi! Ik doe graag mee!

    Liefs Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oh wauw, helemaal mijn smaak! Ik doe dolgraag mee! Dank voor deze leuke Give Away! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. ik doe graag mee. Wat een leuke kopjes voor een espresso

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Jaah, wat zijn ze leuk!! Bijna jammer om uit te drinken, ik zou ze ergens mooi neerzetten ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Tuurlijk doe ik mee, ze zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een mooiers!! Ik waag graag een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Oh wow, zo leuk! Ik doe graag mee :) Wij hebben geen espressokopjes, toch lastig als je het wilt drinken... Omdat ik geen blogger profiel heb, zet ik voor de zekerheid mijn mail er even bij ;) roosje 1986 @ gmail. com

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Oh mooi, daar doe ik heel graag aan mee! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een super leuke kopjes!
    Ik doe dus graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Oh! Ik zag hem op instagram voorbij komen, dus ik moet echt wel even reageren! Die zijn zo mooi! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik vind ze zooo mooi, ik ga ook een poging wagen...

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een prachtige kopjes, ik zie ze vaker voorbij komen en nu we een nespresso apparaat hebben, zijn espresso kopjes heel erg welkom en dan vooral deze (en al had ik geen nespresso apparaat... dan dronk ik er wel iets anders uit :)

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. wat een dotjes! met de donkere en koude dagen voor de boeg zie ik mijn kids hier heerlijk warme choco, met mini marshmallows, uit drinken! of ik lekkere cappuccinos noa een natte boswandeling :). ik deel hem op mijn blog! x

    BeantwoordenVerwijderen
  44. What lovely little cups. They would even convince me to start drinking coffee!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Onder het mom "ik win nooit wat" waag ik toch een poging! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik ben absoluut niet tuk op espresso maar een chocomelkske zal daar zeker ook lekker in smaken :-) Ik doe dus graag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Oh zal ik het dan toch maar proberen, Ze zijn wel erg mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Oh my, ik ben de 54e deelnemer! Wat een succes, deze give away... en dat snap ik wel! Want die kopjes zijn tof! Dus natuurlijk doe ik ook mee. (en ik zie dat ik in je blogroll sta, ik ben vereerd Stephanie! Dank je!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Oh ja die wil heel graag winnen natuurlijk! Ik die graag mee met je give away:)

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ik ben zo gek op die groentjeplaatjes, dat ik nog een keer terugkom om te proberen. De eerste keer kreeg ik ruzie met blogger :)

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Oooh... die zijn leuk! Ik wil ze héél graag winnen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  52. These are adorable, you have such good taste. We have an espresso machine but no cups to go with it so these would be perfect :)

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Yes, please! Wat een leuke kopjes en site!
    Groetjes,
    Sien Appelsien

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Love Isak! Fijne give away ik ga een gokje wagen. X Wimke

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wat een prachtige Fika espressokopjes en dus geweldige give away?? Maar poe heee, wel 62 deelnemers voor mij.. :-( dus heel heftig duimen dan maar.. ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  56. De theedoeken staan op mijn verlanglijstje. Helemaal te gek design! Loooove Isak!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Oh wat zou ik dit graag winnen! Super give away :)

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Oh zo cute! Hier zou ik heel graag mijn koffie uit willen drinken! Hopen dat mijn naam uit de hoge hoed valt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Geweldige give-away! Ik doe graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wat leuk! Ik doe graaaaaag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ooooooooo ik wil ook meedoen, mag dat nog :-) Wendyvoskamp@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen