zondag 22 september 2013

zondag


Na een hectische week, geniet ik van een rustige zondagmorgen. Met heerlijke thee en kaneelbroodjes, die mijn broer gisteren mee bracht uit Zweden. De hibiscus, waar ik deze bloem van plukte, staat nog volop in bloei voor mijn huis. Met mijn vader gaat het nog hetzelfde. Hij maakt zich (net als wij) zorgen en hoopt snel meer duidelijkheid te krijgen. Over een paar weken weten we meer. Bedankt voor alle lieve berichtjes!

Fijne zondag lieve mensen!


Easy as Sunday morning. Enjoying this delicious tea and cinnamon rolls. My brother (who lives in Sweden) is visiting us and gave these to me yesterday. No news concerning my dad. We all hope for good news in a few weeks.
Have a nice Sunday all!

En hebben jullie deze gave give away gezien van Femkeido en Snowpuppe? Ik doe mee!

7 opmerkingen:

  1. looks like a wonderful sunday

    Love the green plate, have to get one for my hubby.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Looking pretty nice!! Have a great sunday!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mmm die broodjes zien er heerlijk uit, zeker op zo'n mooi bordje. Volgens mij heb jij een verzameling van hele mooie bordjes. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto's weer! Ik krijg gewoon trek in de broodjes, zien er goed uit ;-) Ik heb even gemist wat er met je vader aan de hand is, maar wens je wel veel sterkte en een goede week!

    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie bloem.
    p.s. Sterkte met je vader.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Man o man, wat ben ik toch fan van jouw foto's! Sterkte met je vader.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat kan je dat toch altijd zo mooi voorstellen! Veel sterkte en moed met je vader.

    BeantwoordenVerwijderen