zondag 15 september 2013

zondag



Ik was laatst in een bijzondere groentewinkel en kocht deze raap puur om hoe deze eruit zag. De vorm en de kleur zijn prachtig. Eerlijk gezegd wist ik toen totaal niet welke groente het was. Het bleek een meiraap te zijn.
Hier vond ik een lekker recept. Smakelijk!
Fijne zondag!


I bought this turnip just for its colour and shape. I love it. I actually didn't know what kind of vegetable it was, when I bought it. I found a delicious recipe. So curious how it will taste.
Happy Sunday all!

5 opmerkingen:

  1. Behalve dat de raap inderdaad prachtig is om te zien lijkt het recept me ook erg lekker hoor zo in combinatie met de rucola en geitenkaas. Fijne avond, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja het is toch fijn als eten naast mooi ook lekker is! ;-) Fijne week! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Recept lijkt me heerlijk!! En...Team confetti heeft je genomineerd voor een liebster award!
    Voor meer info zie: http://www.teamconfetti.nl/week-doodle-38-liebster-award-editie/

    BeantwoordenVerwijderen