dinsdag 3 september 2013

dinsdag



Deze week liep ik een voedselvergiftiging op en was daardoor twee dagen uit de running, kocht ik een nieuwe plant, een succulent echeveria (echt, hij lijkt wel gemaakt voor deze HAY kaleido tray) en ben ik bezig om meer invulling aan mijn blog te geven (waaronder bloggen voor een website).
Hoe is jullie week tot nu toe?


I got food poisoning this week (the last two days I felt like crap), bought a beautiful new plant (a succulent echeveria, it is made for the Hay kaleido tray) and I am exploring what the possibilities of this blog could be.How's your week so far? 


5 opmerkingen:

  1. He bah, ik hoop dat je weer een beetje de oude bent!

    Leuk dat je zo lekker bezig bent!

    Liegs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oef een voedselvergiftiging. Dat is naar! Hoop dat je je nu al weer wat beter voelt? Ben deze week vooral heel druk geweest met Tante Jannie's Postkamer :) Druk maar leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zul jij je belabberd hebben gevoeld! Fijn dat je weer een beetje beter bent. Mooie combi zo dat plantje op,dat schaaltje. Spannende ontwikkelingen voor je, ontzettend leuk ook voor je. Ik vind dat je altijd van die prachtige foodfoto's maakt op ook altijd de meest mooie bordjes. Zou je ook best iets mee kunnen doen. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat jammer dat je niet naar de fair komt, had je graag willen ontmoeten! Hoop dat je jezelf wat beter voelt inmiddels, liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hopelijk ben je weer helemaal beter! Mooie foto's van je nieuwe Hay trays!

    BeantwoordenVerwijderen