dinsdag 17 september 2013

count your blessings




 

De afgelopen week was raar en spannend. Mijn vader werd doorgestuurd naar het ziekenhuis en kreeg gisteren te horen dat de uitslag niet goed was. Gelukkig zal alles binnenkort weggehaald worden en is hij hopelijk zo goed als nieuw. Toch maak ik me wel zorgen en de zekerheid dat je vader (en moeder) er gewoon altijd zullen zijn, wankelt een beetje.
Mijn twee nieuwe boeken zorgen voor wat afleiding, ik vind ze prachtig. Ze pronken nu op de boekenplank. The Selby is in Your Place, waarin Todd Selby portretten maakt van dynamische en creatieve mensen in hun eigen huis. Heel bijzonder. DUF is eigenlijk voor pubers bedoeld, maar ik ben er ook weg van. Er werkten veel illustratoren, vormgevers en fotografen aan mee. Als je het boek beweegt, verandert het beeld op de voorkant (zie onderstaande foto). Hoe gaaf is dat alleen al.


It was a strange week. My dad had to go to the hospital and got some bad news. Hopefully he will be as good as new soon. My two new books create a bit of a distraction. They are so cool and beautiful. Just look at them shining on the bookshelf.


Voor meer count your blessings, kun je een kijkje nemen bij Anki.

13 opmerkingen:

  1. Vervelend zo'n onzekere situatie waarin je moet wachten op de uitslag. Fijn dat je vader snel geholpen wordt en hij er tijdig bij is. Op zulke momenten realiseer je je hoe kwetsbaar alles is en dat alles ook niet vanzelfsprekend is. Dat eerste boek lijkt me erg leuk overigens. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wachten is vreselijk.
    I know how you feel.....
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje lastig zo'n onzekere tijd, zeker wanneer het een van je ouders betreft. Hopelijk gaat het snel allemaal goed komen. Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel sterkte! En hopelijk gauw goed nieuws voor je vader. Kun je je wel concentreren op die mooie boeken ondertussen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Ja mooie boeken zijn altijd een goeie afleiding :)

      Verwijderen
  5. Hopelijk krijgt je vader snel goed nieuws.. Veel sterkte! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hmm dat is wel naar. Heel veel sterkte! (wel toffe boeken overigens :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O wat naar, hoop dat het snel weer goed gaat met je vader!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Da's geen fijn nieuws! Hopelijk komt er snel verbetering voor je pa (en voor jou ook uiteraard), want zo maar aftellen is niet leuk.

    Geniet van je boeken, kruip er helemaal in!
    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt heel vervelend van je vader, ik hoop dat het snel beter met hem gaat.
    Duf is zo'n leuk tijdschrift, ben er gek op!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh dit heb ik even gemist zeg!
    Ik hoop dat jullie snel wat meer weten!!
    Sterkte!!

    BeantwoordenVerwijderen