zaterdag 31 augustus 2013

kaleido



Ik hou van mooie vormen en kleuren die het, voor mijn gevoel, goed doen met en bij elkaar. Het verrast me af en toe als ik om me heen kijk in huis. Ik geniet er enorm van. De HAY kaleido trays vind ik prachtig. Als een geheel of los van elkaar. Leeg of met een vaasje. De bloemen die zo mooi kleuren bij de trays en de structuur van het vaasje. Ik kan er naar blijven kijken.
Fijne dag!



I love pretty images. Colors, shapes and textures that seem to work out together. It makes me really happy. The HAY kaleido trays are beautiful. All together or just one on a table. Empty or with a small vase or pretty candle.
Have a nice day!


De grijze HAY kaleido tray en de Mae Engelgeer theedoek kocht ik in de Femkeido Shop. De gele en de mint tray via weidesign.

8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto's, Stephanie! Leuk om de items uit onze shop terug te zien! x Fem

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat jij van mooie beelden houdt dat zie je goed terug in je foto's hoor, ze zijn prachtig. Veel plezier van je mooie Hay bladen. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, mooi! Volgens mij heb jij een huis vol met alleen maar mooie spullen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik deel je mening. De prachtige hay trays staan ook op mijn wishlist! Prachtige beeld.

    Groet,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De HAY trays blijven zo mooi. Ik heb een kleine oranje gehad en die kleur, een beetje neon-achtig, kreeg ik bijna niet gefotografeerd zo mooi! De gele is makkelijker ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow Stephanie, mooie foto's!
    Die Kaleido trays zijn zo goed en jij hebt ook echt gave kleuren gekozen!

    BeantwoordenVerwijderen