vrijdag 2 augustus 2013

femkeido shop goodies part I








In mei van dit jaar opende Femkeido in Delft. Het lukte me toen jammer genoeg niet om bij hun opening te kunnen zijn. Maar afgelopen week was ik eindelijk in de buurt. Zo stoer om gewoon in deze tijd een winkel te starten. En het is wel duidelijk waarom deze zo goed loopt: het is een prachtige winkel vol met bijzondere, frisse en mooie interieurproducten en accessoires. Ze verkoopt een aantal van mijn favoriete merken, zoals HAY, Donna Wilson en Tas-ka. Go Femkeido!

Het prachtige huis van Femke is trouwens te zien op decor8, zeer de moeite waard om een kijkje te nemen!


This year Femkeido Shop opened in Delft. Unfortunately I could not attend their shop opening. But last week I was finally in the area. I think it's so cool to start a company in this day and age. And it is obvious why this shop does so well: it's filled with unique, fresh and beautiful interior products and accessories. She sells some of my favorite brands, such as HAY, Donna Wilson and Tas-ka. Go Femkeido!


PS. Een van die mooie groene kussens van Tas-ka (op de eerste foto) ligt binnenkort op mijn bank.

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je in de shop van Femke bent geweest. Staat ook nog op mijn todo lijstje��

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je geweest bent, ik hoop ook nog een keer te gaan binnenkort! x

    BeantwoordenVerwijderen