maandag 10 juni 2013

we are going on a summer holiday


De zomervakantie komt er weer aan. Er zijn nog zoveel plekken waar ik graag naar toe wil reizen. Italië, Frankrijk, Zweden, Noorwegen, Griekenland en Marokko bijvoorbeeld. Mijn broer woont sinds kort in Göteborg, dus dat is al een goed logeeradres in ieder geval! Waar gaan jullie heen?

There are still so many places I like to go to. For example Italy, France, Sweden, Norway, Greece, Morocco. My brother has moved to Gothenburg recently, so there's already a cool place to stay! Where do you go on holiday?




6 opmerkingen:

  1. Ik wil ook een broer in Gotenborg!!! Zweden is zo'n fijn vakantieland.
    Maar toch zoeken we met onze tent liever het zonnetje op, dit jaar naar Toscane. Kijk ernaar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Zweden lijkt me echt een mooi vakantieland, maar ook wij gaan dit jaar weer richting het zuiden, kamperen in de zon in de Languedoc. Als de kinderen wat groter zijn wil ik geaag weer op wandelvakantie in Noorwegen of Zweden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zweden is zo heerlijk! In Göteborg ben ik nog nooit geweest, maar heb er wel veel goeds over gehoord. Nog geen idee waar wij precies heen gaan, misschien blijven we wel fijn in Frankrijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij blijven gewoon thuis :) (beetje geld besparen voor de verkoop van onze huizen) Maar we gaan wel wat stedentrips maken. Sowieso naar Parijs natuurlijk en wellicht dat mijn vriendlief eindelijk eens die trip naar Londen kan gaan boeken. Die kreeg ik namelijk vorig jaar herfst al voor mijn verjaardag... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé wat fijn zo'n broer in het buitenland! Dat is inderdaad een goed adresje :) Ik heb geen vakantieplannen...ik heb een nieuwe wasmachine ;)

    BeantwoordenVerwijderen