zondag 2 juni 2013

hee ho to the hive we go




Vorige weekend was het dan zover: the Hive kicked off in Berlijn! Ik was reuze benieuwd naar alle presentaties, workshops en niet te vergeten de mensen achter de blogs. Wat een inspirerende, sympathieke mensen en wat een geweldig gave locatie. Het eten was heerlijk en die übercoole limonadeflesjes had ik allemaal wel mee naar huis willen nemen. Yvonne en Peggy hebben een fantastisch platform neergezet.
Ik werd geraakt door de presentaties van Marlous, Desiree en Kirsten. Zoveel informatie, zo enthousiast en bevlogen. En ik ontmoette heel wat leuke mensen, zoals Cindy, Femke, Bärbel, Judith, Pam, Iris, Ellen, Jillian, Giova, Geneviéve, Birgitte, Diana, Desiree. Het was in een woord fantastisch!
Ik ga me de komende periode eens verdiepen in alle informatie die ik gekregen heb en contacten leggen met een aantal inspirerende mensen. Het bruist en borrelt!

Last weekend the Hive kicked off in Berlin! I was curious about all the presentations, workshops and the people behind the blogs. Such inspiring, lovely people and a really cool location. The food was delicious and the lemonade bottles so cool.
I was touched by the presentations of Marlous, Desiree and Kirsten. So much information, so excited and enthusiastic. And I met a lot of nice people, like Cindy, Femke, Bärbel, Judith, Pam, Iris, Ellen, Jillian, Giova, Geneviéve, Birgitte, Diana, Desiree.
I will check out all the information I have received and contact a number of inspiring people. It bubbles!

9 opmerkingen:

  1. Super leuk om al die posts over The Hive te lezen. Ik ben benieuwd naar wat er allemaal borrelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whoehoe, ik ben benieuwd naar je ideeën... Leuk joh! En gave foto's weer. Fijne week xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat je zo hebt genoten. Je was alleen gegaan, toch? Stoer, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, bijna iedereen kwam alleen. was supergezellig en interessant. Allemaal kwetterende vrouwen ;)

      Verwijderen
  4. Wat een stoere foto's! Volgens mij heb je het geweldig gehad!

    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a lovely visual round up Stephanie ! :)

    BeantwoordenVerwijderen