vrijdag 17 mei 2013

viva acapulco


Ik ben groot fan van de acapulco stoelen. En ik kreeg er een afgelopen week! Meer info over waar deze te koop is, volgt nog.
Acapulco doet me denken aan de zon en zomer, maar hier lijkt het wel herfst. Ik heb de warme plaid weer tevoorschijn gehaald. Met een geweldig Italiaans kookboek erbij om in te bladeren en recepten uit te zoeken. Ciao!

I am a big fan of the acapulco chair, and now I've got one! More info to come about where you can buy them.
Acapulco sounds like summer and sun. But here it feels like autumn, so I got my blanket to keep warm. A great Italian cookbook with yummy recipes will keep me entertained. Ciao!


11 opmerkingen:

  1. Wat gaaf... echt een geweldig stoel!!! veel plezier ermee en een heel fijn weekend :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook zot van die stoelen, hij staat hier ook op mijn wenslijstje, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad super stoere stoelen. Staat goed bij je! Past :-)

    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is inderdaad een prachtige stoel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie stoel, kwam deze stoelen familie net ook tegen op Remodelista :) handig krukje erbij ;)

    BeantwoordenVerwijderen