zondag 28 april 2013

Villa Augustus Fun (part one)

 

Afgelopen zaterdag ging ik naar Villa Augustus. Wat is dit een geweldige plek en een fantastisch concept. Heb rondgedwaald in de tuin, een kijkje genomen in het hotel en veel te veel gekocht in de superleuke winkel. Dit is het, de plek waar ik zou willen werken.
In de winkel kwam ik Ingrid tegen die hier werkt, hoe leuk!

Last Saturday I visited Villa Augustus. A great place and a fantastic concept. I walked in the garden, went into the beautiful hotel and bought way too much in the super nice store. This is it, the place where I would love to work. In the shop I met Ingrid who works here, how fun!



11 opmerkingen:

  1. next time we could have some coffee there

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk genoten dus in Dordrecht! Zelfs de stoelen hebben de kleuren van je logo, als dat geen teken is?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, deze plek staat nog op mijn lijstje waar ik graag heen wil. Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er inderdaad uit als een inspirerende plek en...met jouw kleuren!

    Een kleurrijke groet,
    Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dat er prachtig uit. Mooie kleuren zeg:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er zalig uit...alsook jouw munt & favoriete pasta ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is het daar mooi... daar kan je alleen maar blij van worden!

    BeantwoordenVerwijderen