maandag 8 april 2013

maandag


De laatste tijd ben ik niet mezelf, voel me ziek, moe en onrustig. Mijn werk speelt hierin een vrij grote rol. Het is zo tegenstrijdig: ik heb een vast contract, maar voel me al langere tijd niet meer gelukkig met de invulling ervan. Ondanks leuke collega's en een fijne sfeer. Ik heb het nodig om uitgedaagd te worden in wat ik doe, nieuwe ideeën op te kunnen doen. En dat is net wat er ontbreekt. De passie is er niet meer. 

Ik ben zoekende naar waar ik een nieuwe uitdaging in kan vinden. Hoop binnenkort met nieuwe ideeën aan de slag te kunnen, waardoor ik me weer met hart en ziel op werk kan storten. Tips/nieuwe banen/ideeën zijn welkom!

Het kaartje kreeg ik van lieve Anki.

Het vogeltje vliegt trouwens naar Liesbeth van Sloppop Yeah! (helemaal van Zuid naar Noord).




15 opmerkingen:

  1. Getsie, niet leuk! :( Maar een vast contract is ook geen garantie van 'inner bliss' toch?! Ik heb na bijna 15 jaar mijn vast contract aan de wilgen gehangen. Werd van dat werk op een gegeven moment behoorlijk ongelukkig. Sterkte ermee! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is écht niet fijn. Ik snap hoe je je voelt... Ik zou zeggen; volg je hart! Ik heb ook mijn vaste baan opgezegd, omdat ik er niet gelukkig van werd. Ik heb er nooit spijt van gehad. Ik ben voor mezelf begonnen. De ene maand is het druk, de andere maand heb ik niets, maar ik geniet wel volop van mijn vrijheid! Het is wikken en wegen... Ik wens je heel veel succes en sterkte met de beslissing! Veel liefs, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He bah dan zit je in een heel lastig parket. Ik hoop dat je in de komende periode de rust kan vinden en 'jouw ding' kan gaan doen. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop dat je gauw iets vindt waardoor je weer wat meer rust in je hoofd en een uitdaging op de werkvloer kan vinden. En ondertussen toch proberen Carpe Diem toe te passen, succes x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sterkte ik hoop dat je snel je onrust kwijt bent.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat vervelend maar wel fijn dat je voor jezelf weet waar het aan ligt. Ik hoop dat je snel een passende nieuwe uitdaging vindt. Lieve groeten Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hoop dat je snel iets leuks vindt met nieuwe uitdagingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lastig zo'n periode... maar volg je hart, want te lang in een niet-passende functie blijven hangen is slopend... Ze zeggen wel 'ns dat je je moet focuscen op wat je doet als je "procrastinate". In combinatie met iets waar je goed in bent en/of talent voor hebt, zou dat dan de ideale baan moeten zijn. Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oooh ik voel me ook zo, maar ik ben zwanger en is dus helemaal hormonaal! hopelijk vind je snel een leuke uitdagende job!

    www.mamajulesbrussels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Niet fijn, maar wel herkenbaar! Goed dat je het deelt.
    Ik heb verleden jaar veel gehad aan de workshop van Katja Linders: Wat wil je echt... En nu aan de slag!
    Misschien iets voor jou? Sterkte en waar een deur dicht gaat, gaat er altijd eentje open!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat akelig dat je niet lekker in je vel zit.
    Ik heb zelf ook een tijdje dat gevoel gehad wat betreft mijn werk.
    Ben toen iets heel anders gaan doen, het beste wat ik ooit heb besloten op werk gebied.
    Gaat bij jou ook goed komen hoor.
    Gewoon doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sterkte en succes met het vinden naar een nieuwe uitdaging! Komt vast en zeker goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Volg je hart, het leven is te kort om iets te doen waar je geen voldoening meer van hebt. Ik word volgend jaar 40 en heb de laatste tijd ook het gevoel om mijn leventje een ietwat andere wending te geven. Het komt wel in orde!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. He wat vervelend om te te lezen! En een ommezwaai maken terwijl je niemand hebt die je kan opvangen is nogal een uitdaging :) (ik bedoel financieel he ;))
    Ik hoop dat je de onrust in ieder geval snel kwijt bent, want dat is een rotgevoel! Succes en sterkte! Wat lief dat je dat kaartje kreeg!

    BeantwoordenVerwijderen