donderdag 4 april 2013

hello birdie




Een tijdje geleden stuurde Denise me een geborduurd vogeltje van OhMarie (het Reizend Kringloopgezelschap). Het vogeltje vond al die sneeuw en kou maar niets. Jongens wat was het koud! Daarom kwam hij (ik denk tenminste dat het een hij is..) even bij, binnen in huis. Hij maakte kennis met de andere vogel die al een tijdje in huis woonde tussen de magneetbladeren. Wat gezellig zo met z'n twee, dacht het vogeltje.

A while ago Denise send me the embroidered birdie from OhMarie (the Fellowship of the Travelling Vintage Items). He had some trouble with the outside temperature, all that snow brrrrr. Therefore he stayed (at least I think it's a he..) inside for a while. First really cozy beside another bird between the magnetic leaves.


Een paar dagen later verhuisde hij naar de plant in de woonkamer waar hij, geloof ik, graag was blijven zitten.

 A few days later he moved into the plant in the living room where he would have liked to stay, I believe.


Maar eindelijk werd het buiten weer wat warmer en de zon kwam tevoorschijn. Hoera! Het vogeltje trippelde voorzichtig naar buiten, pikte eens wat hier en daar, nestelde zich tussen de sneeuwklokjes en floot een vrolijk liedje.

And then, it was getting warmer and the Sun was shining. Yay! The birdie snuggled between the snowdrops and whistled a happy song.



Wie wil graag meedoen met het reizend kringloopgezelschap en dit schattige vogeltje opgestuurd krijgen?

Who wants to be the next member of the Fellowship and welcome this cute bird? Just leave a message and I'll pick one of you.

Fijne donderdag!

Happy Thursday!


13 opmerkingen:

  1. ha ha leuk gedaan ik hoop dat hij nu weer lekker warm binnen zit
    liefs karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het logeetje heeft het goed naar zijn zin zo te zien, leuk die magneetbladeren!
    Veel fris groen, hebben allemaal wel zin in ;-)

    Kleurrijke groet,
    Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zit ie daar fijn tussen het groen! Maar buiten is hij denk ik het best op z'n plek :)
    Gaat het met jou alweer wat beter? Ik hoop dat je je energie weer wat terug hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gaat wat beter, bedankt! Hoezee voor antibioticakuur nummer 2!

      Verwijderen
  4. Ik heb al een keer meegedaan dus ik pas...
    Maar wel leuk hoe je hebt gedaan! :-) Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan! Ik zag inderdaad dat jij het vogeltje zou krijgen, anders had ik één van de twee items die ik had naar jou gestuurd :-) Ik ben benieuwd naar wie dit lieve beestje verder vliegt! Fijne avond, xx Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh dat zou ook leuk zijn geweest! In ieder geval bedankt dat je aan me gedacht hebt :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik zeg, laat maar naar het noorden vliegen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zou het leuk vinden als het vogeltje mijn kant op komt. Ik ga zo viooltjes kopen voor in mijn tuintje en aangezien die lekker ruiken, vindt het vogeltje dat wel fijn...
    groet,
    Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zou het vogeltje graag een fijn plekje geven. Al is 't maar voor even. Op zo'n lange reis moet je af en toe op adem komen. Even de veren weer gladstrijken zeg maar....
    Leuk, die eerste foto!

    BeantwoordenVerwijderen