vrijdag 19 april 2013

eins, zwei, drei Berlin


Ik ga dit weekend ein-de-lijk een vlucht en hotel zoeken en boeken voor The Hive in Berlijn.
Een hotel op loopafstand van het betahaus en een vlucht met goeie aankomst- en vertrektijden staan bovenaan mijn lijstje.
Fijne Berlijntips zijn welkom!



This weekend I'll book my flight and hotel for The Hive Berlin.
A hotel within walking distance of the betahaus and a flight with good arrival and departure times are at the top of my list.
Fun and practical tips are very welcome! 


Fijne vrijdag!

Happy Friday!

15 opmerkingen:

  1. Helaas geen tips maar wel een leuk vooruitzicht voor jou in ieder geval! Succes met de jacht en een goed weekend gewenst! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat bakje yoghurt uiterst smakelijk en mooi op de foto gezet! Lieve groet Pascale, Je bent overigens ook van harte welkom op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes met je zoektocht naar een goed onderkomen! Fijn weekend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk museum om de hoek bij Betahaus: http://www.museumderdinge.de/
    De "buren' van Betahaus:http://www.planetmodulor.de/pm/
    en vergeet Helmut niet: http://www.helmutnewton.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geen tips, nog nooit geweest, maar alvast benieuwd naar jouw ervaringen en foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog nooit geweest maar het wordt vast en zeker heel leuk. Veel succes met je zoektocht, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En is het gelukt om een goede vlucht te vinden? Ik vlieg op Tegelen, maar ik heb vooral op de tijden gelet, omdat ik vrijdag pas na mijn werk kan vertrekken en zondag ook weer terug moet. En ik heb een leuk appartementje op loopafstand van het Betahause gevonden via Airbnb.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vlieg ook naar Tegel. Heb een hotel (Motel one Mitte) ongeveer om de hoek vh Betahaus gevonden, jeej :)!

      Verwijderen
  8. berlijn staat hier ook op onze togolijst :)

    www.mamajulesbrussels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 'kHoop dat het gelukt is met vlucht en hotel! Ik wilde ook zo graag gaan... maar helaas! Ik hoop een volgende keer. Ik ben erg benieuwd naar je ervaring... :) Fijne week! x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nee sorry, ik heb ook geen tips voor je. Maar wat een geweldig schattig bordje heb je op de foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoe geweldig...wat een knappe foto's heb ik ook gemist, maar oef, ben nu bijgelezen. Veel plezier in Berlijn!

    BeantwoordenVerwijderen