maandag 1 april 2013

an ode to...




Ingrid Jansen van wood & wool stool. Ik ben verliefd op haar blog, word blij van haar mooie foto's, reisverhalen en huis. Ze maakt prachtige producten van sloophout en haakwerk. Ik kocht deze fringes hanger en hartjesslinger in haar shop. Het wood & word sign staat op mijn slaapkamer. En zo'n geweldige wood & wool stool staat nog op mijn verlanglijstje.


Ingrid Jansen from wood & wool stool. I'm in love with her blog. Her beautiful photos, her home and products make me happy. She makes beautiful products from scrap wood and crochet work. I bought this fringes coat hanger and hearts garland in her shop.A wood & wool stool is still on my wish list.



Fijne maandag!

Happy Monday!

4 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke foto's, alles zo kleurig en vrolijk. Erg leuke spullen van wood&wood stool en haar blog goed voor een dosis inspiratie.
    Kleurrijke groet,
    Denise B.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie vrolijke foto's, ik ga bij haar ook eens rondsnollen, want dat ziet er veelbelovend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dankjewel! fijn om te zien dat je zo blij bent met de wood & wool stuff :) ahoi! ingrid

    BeantwoordenVerwijderen