vrijdag 1 maart 2013

thank god it's Friday



Na een week waarin ik met bepaalde mensen te maken had die niet zo oprecht bleken als ik dacht en die hun zin probeerden door te drukken zonder rekening te houden met mijn gevoelens, ben ik blij blij blij dat het vrijdag is en het weekend begint.

Ik kocht een cheer up brownie (deze smaakte heerlijk btw) en deed mezelf een nieuw notitieboek en POM shawl kado. Kom maar op met dat weekend.



After a week in which I had to deal with people that turned out not so sincere as I thought, I am happy that it's Friday and the weekend starts.

I bought myself a cheer up brownie as well as a new notebook and pom scarf.
 
Fijne vrijdag!
Happy Friday!


Notitieboek via Sissy Boy 
POM shawl via POM Amsterdam
Bordje via Donna Wilson


13 opmerkingen:

  1. Je verdient de brownie, notebook en de shawl! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waar zijn die cheer up Brownies te koop? Want een doosje daarvan achter de hand hebben lijkt mij heerlijk :)
    Prachtige sjaal! Leuk met dat gele randje. Enne...nu fijn genieten van het weekend en de week lekker achter je proberen te laten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ik zie nu pas (oeps!) je nieuwe banner! Helemaal Neon Groen!!! Een heel fijn welverdiend weekend, Stephanie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben er heel blij mee! Heeft Casper super gedaan :)

      Verwijderen
  4. Altijd goed om jezelf een beetje verwennen als je ergens van baalt, dat verdien je! Geniet van je weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat ziet eruit als n heel goed begin van het weekend ;) fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. rot gevoel verruilt voor het grote genieten, dat doe je goed!

    fijn weekend!

    lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk vissenpennetje! Je niet meer druk maken om die andere mensen die je zo'n slecht gevoel geven. Dat zijn ze niet waard!! Lieve groeten Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk, jezelf soms even verwennen. Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Klinkt niet al te fijn, maar gelukkig is het weekend er! Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Blijven geloven in de goedheid van de mensen, gelukkig zijn er ook anderen. Fijn weekend, en fijn jezelf eens verwennen!

    BeantwoordenVerwijderen