vrijdag 15 maart 2013

poster child


Ik voel me eindelijk weer wat beter. Dat kan ook niet anders met al die beterschapswensen (dank!) en post. Ik kreeg onder andere deze twee posters. De eerste is Carl van het Zweedse Sammy Rose. Ik won deze via de give away op Lisanne's blog en mocht iets uitzoeken bij Stoer in Style.
En de andere kreeg ik kado van lieve Anki. Heel erg bedankt!

At last I feel a little better. I received a lot of get well wishes and mail this week, thanks! Two fantastic posters came my way: Carl from the cool brand Sammy Rose (I won the give away on Lisanne's blog and picked this from the webshop Stoer in style) and wolf in the woods was a present from sweet Anki.Thanks a lot!


Fijne vrijdag!

Happy friday!

16 opmerkingen:

  1. Happy friday to you too, love your new posters, wolf in the woods is definitely a favourite! /maria x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh gatver, had jij ook al griep? Gelukkig dat je je alweer wat beter voelt! En die leuke post helpt natuurlijk mee, leuke posters!!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je weer een stuk opgeknapt bent. Misschien ook wel een beetje door je mooie posters. Lieve groet Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat je je weer wat beter voelt. Deze posters zijn echt tof! Alvast een fijn weekend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh,..die eerste is leuk zeg!
    Die past helemaal in mijn "gele" blog week.
    Groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je je ondertss. wat beter voelt.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je weer opknapt, kan ook niet anders natuurlijk met deze cadeau's!
    Geniet ervan en een fijn weekend, liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die poster van Sammy Rose is super! Goede keuze. Fijn weekend en hopelijk snel weer helemaal fit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. good to hear that you feel better
    enjoy your weekend and your snail mail

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hé, hier ben ik weer! Beterschap nog, al ben ik blij te lezend at het de goeie kant uitgaat. Geniet nog van een rustig weekendje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat goed dat je ondertussen beter bent. Laat de lente nu maar gauw beginnen, weg met al die virusjes.lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. die tweede poster is geweldig!!

    www.mamajulesbrussels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. That yellow print is certainly bright and cheery. Good to hear you are on the mend. x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zeker de laatste foto vind ik heel erg gaaf!
    Goed dat je beter bent :)!

    BeantwoordenVerwijderen