donderdag 21 maart 2013

count your blessings




Ik werd deze week blij van nieuwe sneakers (waarvan het neonoranje in het donker oplicht, als je een lichtje in de duisternis nodig hebt, zeg ik: kopen!), leuke bloggerevenementen in het vooruitzicht (zoals The Hive, de Bloggerslunch Summer Edition en The Yvestown Fair 2013), gezond en lekker eten en een vraag van een bedrijf of ik op dit blog een stukje over hun product wil schrijven. Verder ben ik bezig met (nu nog) vage plannen voor de toekomst. Ik wil graag een andere kant op wat werk betreft, weer bezig zijn met zaken waar ik blij van word. Een nieuwe uitdaging. Eventueel naast mijn huidige baan. Hopelijk zullen deze plannen snel concreter worden.

  
What made me happy this week: new sneakers, lovely events to look forward to (such as The Hive, Bloggerslunch Summer Edition en The Yvestown Fair 2013), good food and a company who asked me to write about their product on this blog. I am also working on (for now still vague) plans for the future. Hopefully these will quickly be more concrete.


Fijne donderdag!

Happy Thursday!

Voor meer count your blessings, zie het blog van initiatiefneemster Anki.

28 opmerkingen:

  1. Wat een leuke vooruitzichten :) Coole schoenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je schoenen zijn echt super cool en spannend die nieuwe plannen, altijd leuk! lieve groet Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superschoenen! Mag ik vragen waar je die vandaan hebt?groet, Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het zijn eigenlijk kindersneakers :) Merk Kanjers.

      Verwijderen
    2. Hahaha, ze blijven cool hoor!

      Verwijderen
  4. Ja leuke sneakers :)
    Kaarsje, pasen, geel, blauwe bessen, allemaal blijmakers!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke sneakers!

    www.mamajulesbrussels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Word blij van je blog! Leuke kaarsenstandaard trouwens! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie spulletjes, wat toevallig dat jij ook zo'n hartjescactus hebt staan, ik heb daar net een berichtje over geplaatst! En zitten je schoenen lekker? Ze zijn erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En die hartjescactus heb ik een hele tijd geleden gekregen van mijn broer.

      Verwijderen
  8. Ik hoop met je mee!! En coole sneakers! Groot gelijk dat je ze gekocht hebt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaaa die schoenen zijn echt heel tof! Ik ben benieuwd wat je 'vage plannen voor de toekomst' zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze zijn echt nog heel vaag met de hoofdletter V :)

      Verwijderen
  10. sounds like some good trips coming up.
    enjoy your weekend
    love the white rabbit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke shoes! En spannend, die vage plannen ;-) Benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie vooruitzichten. Ik word in ieder geval al erg blij van je mooie foto's. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke foto's weer. Ontzettend leuke konijntjes kaarsenhouder! Succes met je plannen voor de toekomst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. The Yvestown fair sounds exciting, thanks for sharing this. Have a lovely weekend and hope to meet at the Hive. x

    BeantwoordenVerwijderen