zondag 3 maart 2013

a bright sunday


De lente komt eraan, hoera! Ik word blij van alle heldere frisse kleuren in huis (nu buiten nog).






Gisteren had ik een High Tea, ik werd enorm verwend met allerlei verjaardagskadootjes (ja ik weet het, ik ben al jarig geweest, maar het feest gaat gewoon door). Een vriendin maakte een vilten etui met mijn nieuwe logo (hoe gaaf is dat) en ik kreeg een boek met prachtige illustraties.
Het boek op de bovenste foto zag ik voorbij komen op het blog van Monique en kon ik echt niet laten liggen.

Yesterday I had a High Tea with friends. I was spoiled with all sorts of birthday gifts. One friend made a felt pouch with my new logo (how cool) and I got a book with beautiful illustrations.
The book on the top photo I saw on the blog of Monique. I think it is really great.

Fijne zondag!
Happy Sunday!



10 opmerkingen:

  1. Wat super die etui en wat een mooi boek Paris vs New York! Fijne zondag nog, lieve groet Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Plezant zo lang blijven verjaren :-) Leuke pakjes kreeg je! En zo cool, met je nieuwe logo ;-) Fijne zondag nog, met al die pakjes daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's en leuke cadeaus! Je etui is heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een heerlijke kadootjes! Helaas het weekend zit er weer op. Een fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er erg leuk uit allemaal! Geniet ervan, fijne week! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. kadootjes krijgen is toch altijd leuk he! :)))

    www.mamajulesbrussels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke vergelijkingen! leuk boekje.

    BeantwoordenVerwijderen