vrijdag 14 december 2012

Tree




Ein-de-lijk...de kerstboom is versierd! Ik kom steeds meer in kerstige sferen :)
En dan win ik ook nog eens verschillende Give Aways: de It's Ok-print van La Farme via Bloesemblogs, de Flat Flowers Christmas Edition via Femkeido en last but not least een Spread the Love-hartje via het blog Elke dag zaterdag. Hartstikke bedankt! Wat een bofferd ben ik!!

Fijne avond!

Afbeelding It's Ok print via Bloesemblogs 
Afbeelding Christmas Edition Flat Flowers via Femkeido.

17 opmerkingen:

  1. Ja, het water stroomt naar de zee...of tewel, gelukzak!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, wat een geluk had jij! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn hé die onverwachte win win mood!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, gefeliciteerd met al je giveaway-winnings! De OK print is echt heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een bofkont ben jij! 3 Give aways ;);)
    Geniet er lekker van, gr Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha, gelukkig nog zo'n bofkont! :) Gefeliciteerd en een fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik zag dat jij ook in the winning mood bent! Leuk he?!

      Verwijderen
  7. Heerlijk om zo in de 'flow' van het winnen te zitten, het is je enorm gegund!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk, bij ons staat die sinds vandaag ook! Wat heb jij een leuke blog, ik ben je meteen gaan volgen met bloglovin. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt!Ik ga zo eens even een kijkje nemen :)

      Verwijderen
  9. Gezellig! En leuk, al die prijsjes, jij bofkont :-)

    BeantwoordenVerwijderen