zondag 30 december 2012

Count your blessings



       

                       
 
Wat geniet ik van de kerstvakantie. Even niet werken, uitslapen, lekker thuis zijn en leuke dingen doen zoals een dagje Den Bosch. Lunch bij Dit (tip via Anki's blog, dankjewel!) was heerlijk: groentenkroketten met zalig krakendvers brood en superlekkere mosterd. Ook liep ik nog even de winkel vintage room binnen. Er hing een vrolijk OPEN-bordje (gemaakt van strijkkralen) aan de deur. En wat verkopen ze er geweldige producten, van tolixstoelen in gave kleuren tot LEGO opberghoofden.



Als laatste wil ik Anki bedanken voor haar prachtige kleurrijke blog. Mede door haar ben ik dit jaar zelf een blog begonnen. Haar blog was het allereerste dat ik ooit las (hierna volgden veel meer blogs die ik ook graag lees). Ik heb haar, toen ik net begon, veel vragen gemaild wat betreft bloggen en ze stuurde altijd een antwoord terug. Bedankt lieve Anki!

Fijne zondag!

Voor meer CYB kun je een kijkje nemen bij Anki.




















21 opmerkingen:

  1. Wow Dit en Vintage Room zien er beide erg leuk uit. Ik moet toch maar eens in Den Bosch gaan shoppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk!! Ja, Den Bosch is supergezellig... Anki is voor mij ook een grote inspiratiebron, met haar kleurrijke huis en evenzo kleurrijke ideeën en foto's. Geniet nog lekker van je vakantie! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vintage room ziet er geweldig uit, dat roze lampje!! Geniet nog even lekker van de vrije dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt dan aan Anki, want ik hou van je blog!
    Katrien x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke blog! en inderdaad die van anki is ook een leukerd om te lezen!

    www.mamajulesbrussels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel,.. jij ook een fijne jaarwisseling .
    Je blog en je foto's worden steeds mooier!
    Groet Jo.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha, ik kom toch even terug om te kijken naar je reactie.
    Ja we bloggen wat af vooral nu met die feestdagen en vrije dagen ertussen door.
    En ik moet toe geven dat het toch wel verslavend is,..hahaha
    Toi toi en tot blogs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zag er een gezellig dagje uit, en hmm.. wat een heerlijk bordje met die kroketjes!

    Bedankt voor je leuke berichten hier en je miie foto's, jij laat me altijd even anders naar de dingen kijken. En natuurlijk ook voor de reacties die je bij mij komt achterlaten, vind ik leuk!

    Alle goeds voor 2013 en tot dan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha, Den Bosch is fijn he. Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Klinkt als een perfect dagje uit!!

    Mooie jaarwisseling!

    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie post en prachtige foto's. Heerlijk inderdaad zo'n vakantie.
    Fijne jaarwisseling.
    Lieve groet, Martine.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik volg je blog 'stiekem' steeds vaker. Ik word blij van je berichtjes, foto's en fijne kleuren.

    Fijne jaarwisseling en tot in 2013!

    Groet,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bellisimo, Feliz Año Nuevo.

    http://redecoratelg.blogspot.com.es/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gezellig blog berichtje.
    Toch maar weer eens een dagje Den Bosch plannen, niet ver hier vandaan!
    Eetbar Dit stond ook op mijn verlanglijstje, op aanrader van schoonzusje.
    Ze vertelde dat er tegenover Dit, een ander deel van Dit zit. het heet Dit OOK.
    Ben er nog niet geweest, maar misschien leuk voor een volgende keer?
    Vintage room ziet er super uit, vind je foto's er mooi uit zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Eetbar DIT, heerlijk om daar te vertoeven :) Altijd een aanrader als je in Den Bosch bent!

    BeantwoordenVerwijderen