zondag 16 december 2012

Count your blessings







Wat een leuk weekend is dit. Huis werd verder versierd, ik at heerlijke pasta bij een lieve vriendin, midden in een boekhandel ging een meisje zomaar achter de piano zitten en speelde prachtige muziek en een lange vrije zondag. Heerlijk!
Fijne dag!

Het idee van de auto+kerstboompje zag ik hier en hier. Ik vond t zo grappig dat er nu bij mij ook een autootje (had ik al) met kerstboom (gisteren gekocht op een kerstmarkt) in huis staat.

Voor meer CYB kun je een kijkje nemen bij Anki.

21 opmerkingen:

  1. Lekker hoor zo'n weekend!
    En ik vind je auto met boom cool, leuke snoek! :)
    Oh, mijn camera is gewoon een simpele oude olympus trip 35, die het overigens vaak niet goed doet (ja ook die foto's komen nog aan bod ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk plaatje van de auto, hahaha...
    Klinkt idd als een mooi weekend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die auto... helemaal leuk!!! de ds met de kerstboom op pad... leuke beelden! Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat autootje, had ik ook ergens gezien... erg leuk gedaan :))
    Fijne week, Martine.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend leuk die auto!
    Je hebt fijne blog- berichten. Ik zal eens wat meer van me laten horen :)

    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt als een heerlijk weekend! En wat grappig, ik moest ook meteen aan de auto met boom op het dak van Yvonne denken toen ik je foto zag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellige foto's en een heel leuk blog! Ik weet niet zeker of ik je al een berichtje gestuurd had... maar beter twee dan geen, toch?
    Heerlijk zo'n weekend, alleen jammer dat het altijd zo snel weer voorbij vliegt, hè? Dank voor je berichtje op mijn blog. Veel plezier met de kerstvoorbereidingen, ik zag je auto al voorbij komen op Pinterest ;-) Liefs, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat je zo'n leuk weekend had (en weer zo'n mooie foto's!)! En bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog Stephanie! Ik schreef er een update bij hoe het nu met Zizi gaat. Liefs, Trui

    BeantwoordenVerwijderen
  9. whaaaa dat is leuk!wie weet ga ik morgen de garage in op zoek naar oude speelgoed autotjes ;) Maar waar ik hier eigenlijk voor ben is om je te vertellen dat je de giveaway met Designlemonade hebt gewonnen! Jammer genoeg heb je geen mail adres op je blog staan dus laat wat horen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wauw wat te gek! Superleuk! Ik stuur je meteen mijn mailadres :)

      Verwijderen
  10. Wat een leuke blessings! En ik vind het autootje echt gaaf! Leuk idee ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijke foto's! Die auto is echt geweldig...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die foto van de auto en de boom, zo schitterend, ik zit hier met een brede glimlach en wens je tevens heel fijne feestdagen, geniet van wat komen gaat!

    BeantwoordenVerwijderen