woensdag 14 november 2012

Slingers





De eigenaresse van Watanders vierde de eerste verjaardag van haar geweldige (en mijn favoriete) winkel! Ze is constant op zoek naar nieuwe en originele producten, waardoor je bij elk bezoekje aan deze winkel verrast wordt. Elke klant werd getrakteerd op een leuke goodie bag! Proost Fanny, ik feest een beetje met je mee met een lekkere appelflap :)



En ik kreeg een kadootje met de post: de prachtige magneetjes van Hellicopter. Wat zijn ze mooi!

Fijne woensdag!

4 opmerkingen:

  1. Dat net wat anders en steeds blijven zoeken maakt het leven blij, wat een moois allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijne spulletjes heb je gekregen! Ben net ook even gaan kijken op de site, echt super gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kwam viavia op je blog, wat is ie leuk!!

    Gr.

    Neem je ook een keer een kijkje op mijn blog www.creasnuf.blogspot.nl?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je leuke reactie! Heb net even op jouw blog gekeken: vrolijk hoor!

      Verwijderen