woensdag 21 november 2012

Liebster blog award























Ik blijk een van de genomineerden voor de liebster blog award te zijn :)
Ik werd genomineerd door mamakeuze, hartstikke bedankt! Als je wint, moet je dan ook een toespraak houden ;) ?

Het is de bedoeling dat je het volgende doet:
1. Vertel 11 dingen over jezelf
2. Beantwoord de 11 vragen, die aan je gesteld worden
3. Maak 11 nieuwe vragen
4. Kies 11 bloggers die je voor deze award nomineert
5. Stuur deze bloggers een berichtje
6. Bedank de persoon, van wie jij de nominatie kreeg

Nou dan begin ik maar met 11 dingen over mezelf vertellen:
Woon in een klein lief huis, werk met jonge kinderen met gehoor- en communicatieproblemen, vrolijk, enthousiast, fotografeer graag, verslind boeken en (woon-)tijdschriften, hou van mooi design, kleuren en ontwerpen, hmmm...ben ik er al? Jee, wat kan ik nog meer vertellen....: word blij van bloemen en natuurlijk van mijn familie en vrienden!

Mamakeuze stelde me deze vragen:
1. Wat is jouw favorietste bezigheid?
Lezen, bloggen en blogs lezen/bekijken, uit eten, gezelligheid met familie en vrienden, fotograferen.
2. Welke plaats/land zou je graag willen bezoeken en waarom?
Scandinavië! Heerlijk fris, groen, schoon, elanden, houten huisjes, water, design ....need I say more?
3. Waar heb je een hekel aan?
Achterbakse mensen
4. Waar houd je het meest van?
Eerlijkheid, humor en meelevendheid
5. Wat is je lievelingsdier?
Konijn
6. Noem eens 3 gezonde gerechten die je graag maakt.
Pasta met tomaat, mozarella, pijnboompitjes en knoflook. Pasta met tomaatjes, gerookte zalm en  boursin cuisine knoflook en fijne kruiden light (haha), rijst met vis en roerbakgroenten.
7. Voorkeur: sporten of wandelen?
Wandelen
8. Welke huishoudelijke taken doe je graag?
Dat is een moeilijke... nou goed, dweilen dan maar.
9. Welke huishoudelijke taken doe je niet zo graag?
De rest!
10. Lekker op de fiets of heerlijk met de auto?
Heb nu geen fiets, dus heerlijk met de auto.
11. Rijkdom of geluk ?
Geluk :)

En hier zijn dan de elf nieuwe vragen (voor de bloggers die ik nomineer):
1. Waarom ben je gestart met bloggen?
2. Welke kleur(en) in jouw huis zijn favoriet?
3. Wat bak je graag?
4. Hoeveel fotocamera's heb je? En gebruik je ze allemaal?
5. Zijn tijdschriften of boeken favoriet?
6. Wat is je leukste eigenschap?
7. Als je 1 miljoen euro zou winnen, wat was dan het eerste dat je deed?
8. Welke stad zou je  graag (nog eens) willen bezoeken?
9. Wat is je mooiste/liefste foto?
10. Fijnste plek in huis?
11. Wat doe je het liefst in je vrije weekend?

En tatatatataaaaaa! Hier zijn de genomineerden!

Fijne dag!
 

22 opmerkingen:

  1. leuk om lezen, je vraagt je vaak af wie schuilt er achter zo een blog, een tof madam dus :)
    Mooie banner alweer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou bedankt :) Jij staat ook bij de genomineerden, had je dat al gezien?

      Verwijderen
    2. Nee nog niet gezien, overgekeken, oeps, het is een hele eer, ik heb hem al eens gekregen dacht ik, ik ga het eens nagaan.
      je weet het ik kom hier graag :)
      Knap dat je broer dat even voor jou doet, mooie genen hebben jullie!

      Verwijderen
  2. Wat ontzettend lief Stephanie, ik vind het een onwijze eer!! Ik heb de award al eerder gehad, dus ik heb hem ook al doorgegeven. Maar nogmaals dank, superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan Iris! Je hebt gewoonweg een super tof blog :)

      Verwijderen
  3. Hahaha, en ik dweil niet graag en doe al de rest wel graag (de boodschappen en eten maken doet mijn man want dat doe ik nu eigenlijk ook niet graag :-) gelukkig zijn we hier goed in overeengekomen). Wel leuk om al die dingen over jou te lezen. En hééél erg bedankt om mij te nomineren.Een tijdje geleden heb ik de sunshine award gekregen én een hele vragenlijst beantwoord. Ik ga het deze keer zelf niet meer doen, maar ik ben wel vereerd dat ik hem van jou gekregen heb! Ik vind het heel fijn dat je mijn blog de moeite vind. En ik vind de jouwe ook altijd heel leuk om te volgen. Je banner is heel tof trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel graag gedaan! Je hebt een leuk blog! En die bannen heeft mijn broer ( is ontwerper) gemaakt :) is nog niet helemaal af ;)

      Verwijderen
  4. Hi Stephanie,
    ik ben ook een trouwe lezer van je blog en ik moest 11 andere bloggers nomineren, En ik wil jou nog een keer nomineren geen idee of dit kan mag maar ik doe het gewoon.
    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk om te horen Karin! Jee nog een keer genomineerd...heel lief :) Bedankt!

      Verwijderen
  5. Hahahaha, leuke antwoorden! Groetjes, mamakeuze.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met de award
    Wat ontzettend leuk dat je hem aan mij door geeft, voel me vereerd.
    Ik heb de award al een aantal keer eerder gekregen en ook al een keer door gegeven.
    Maar toch super bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel Stephanie, super lief! Ik heb 'm ook al eens ontvangen... en doorgegeven! :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ongelooflijk leuk en lief! Ik ben vereerd. Maarre....ik heb eerlijk gezegd niet echt de tijd om alle bijkomstigheden uit te voeren en ik ben ook niet echt zo bekend in blogland dat ik 11 andere bloggers kan nomineren. Zoveel volg ik er geen eens... Oh wat erg! Mag ik het hier bij laten?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk mag je het daarbij laten! Veel plezier met je award :)

      Verwijderen
    2. Gelukkig......maar natuurlijk wel heel erg vereerd!

      Verwijderen
  9. Hoi Stephanie, wat leuk om je zo een klein beetje te leren kennen! En je header, is die nieuw? Mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je leuke reactie! Ja de header heeft mijn broer gemaakt. Maar is nog niet helemaal af :)

      Verwijderen
  10. Heel erg bedankt!!! Super lief!!! Ik ga je blog meteen volgen ;-)

    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel graag gedaan! Je hebt een erg mooi blog!

      Verwijderen