maandag 19 november 2012

Hello Monday




Een ratjetoe aan maandagfoto's :)

Fijne avond!

16 opmerkingen:

  1. Heerlijke foto's, super die ketting!! Je vroeg hoe ik de foto's heb gemaakt van 'count your blessings': met mijn telefoon! De app heet 'Vignette'.
    Fijne week gewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je leuke reactie! Ketting vind ik ook super, is van seletti.
    Oke, ga ik eens zoeken in de AppStore :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaa ik vind je ketting ook heel mooi!
    Ik gebruik trouwens net als maarnietvangrijs ook de app Vignette :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een gaaf blog! Ik las de naam en werd meteen nieuwsgierig!!! Die LOVE letters zijn gaaf!!

    Groetjes Judith

    Kijk je ook is op mijn blog?
    www.degrannys.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je toch een heerlijke stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb het ook geprobeerd maar om chocoladepudding gevraagd en hij heeft het gedaan!!! :-) Fijne foto's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke blog heb je met heel wat foto's. Die quote met pannenkoeken ga ik onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk-mooi-rustig-kleurrijk-inspirerend-prettig blog heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk die ketting met LOVE! Ik ben nu een strijkkralen LOVE aan het maken maar heb zoveel kralen nodig dat ik vandaag (voor 1 keer dan) strijkkralen in de winkel gekocht heb. Wil ze eigenlijk uit de kringloop maar omdat ik vrijdag aan mijn hand geopereerd word vond ik dat wel een keer kunnen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen