donderdag 18 oktober 2012

Count your blessings


We gingen op een zonnige dag naar het park en zagen deze herten. Wat een prachtige dieren zijn het toch.


Deze herfstvakantie heb ik mijn slaapkamer weer fris wit geverfd, heerlijk wat licht! En ik trakteerde mezelf op een nieuw geel nachtlampje van de HEMA. Ik verheug me alweer op lekker lezen in bed!





Wat foto's van alledaagse maar leuke plekjes in mijn huis.



En mijn lunch van vandaag: ciabatta met philadelphia, zongedroogde tomaatjes en rucola, het smaakte heerlijk!

Fijne dag vandaag en geniet van de herfstzon!

7 opmerkingen:

  1. Mooie foto's! En niet veel fijners dan lezen in bed :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn inderdaad allemaal stuk-voor-stuk heel fijne blessings!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's! Die herten zo lief!
    Dat uilenbord is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankzij jouw bezoek bij mij in Zweden, kom ik hier ook op een mooie inspirerende blog terecht :)
    Basichus is alleen te koop in Nld. http://www.accessorizeyourhome.nl/collectie/basichus/

    Kram/Marion

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je berichtje1 Ik droom helemaal weg bij jouw zweedse blog :)

      Verwijderen
  5. Jouw blog is ook leuk, zeg! En dat lampje van Hema?? Heel leuk, ik ga kijken of ik 'm ook nog kan scoren, ben gek op geel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Ja van de HEMA! Hopelijk krijg je er nog een :)

      Verwijderen