woensdag 22 augustus 2012

Mijn vakantiegevoel


Foto

Foto

Foto

Foto

Mijn hibiscus in de bloei, zomervoeten en aardbeien met slagroom...heerlijk!!

Voor meer vakantiegevoel: Mamarina, Katja(@Yane), Kris, Boomie, de Libbrechts, Miss Creatuurtje, Sweet Sienna Hope, Een huis in de straat, It's Miek, Kaatjes verhaaltjes, Sam, Villa speelmama, Sa Leaf, Elise's blog, Taske en mama Wapiti

PS: Ik kan opeens geen foto's meer uploaden vanaf mijn computer (mijn afbeeldingen) naar dit blog. Er staat telkens: ongeldige reactie van de server. weet misschien iemand wat ik eraan kan doen?

3 opmerkingen:

  1. Oh vervelend...nee geen idee. Ik heb ook wel vaker problemen met blogger. Na een paar uur tot dagen is het dan opeens weer over.

    Wat een leuk kleurtje op je teennagels :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms ook problemen met blogger, blijkbaar toch foto's?
    Dat kleurtje op je teennagels vind ik ook ontzettend mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lukt helaas nog steeds niet...tja. Ik heb de foto's eerst geupload op Facebook en dan gekopieerd naar mijn blog. Kan ze dan niet veranderen w.b. grootte of plaats, maar goed :)
    Ja vond t kleurtje ook leuk ;)

    BeantwoordenVerwijderen