zondag 12 augustus 2012

Mijn vakantiegevoel

Jaaaaaa mijn laptop is er weer! Ik ben weer back in business :)
Hier een verzameling van mijn vakantiegevoel van de afgelopen weken:





Texel: we maakten een zeehondentocht en zagen veel zeemeeuwen én natuurlijk de zeehonden die lekker lagen te zonnen :) 






In Bergen aan Zee heerlijk gegeten bij SB Noord, de strandtent van Sissy-Boy: leuke mensen, lekker eten en geweldige omgeving.












Katwijk: heerlijke strandwandeling gemaakt tegen de avond.

Vakantie, wat wil je nog meer: zon, zee. strand, leuke mensen, lekker eten :)
Fijne zondag!




6 opmerkingen:

  1. Prach-ti-ge foto's!! En wat een heerlijke weken heb jij gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom terug, ik ben blij voor jou :)
    Wat een prachtige sfeerbeelden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeeerlijke foto's! Van vakantiegevoel gesproken ... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's zeg! Lekker veel strand en zee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig mooie foto's, zeg!!! Wauw!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto's..mooi eiland. Bij toeval gaat ook mijn vakantiegevoel over Texel! Het was er geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen