woensdag 18 juli 2012

Inside, the sun is shining!







Ik vermaak me wel in mijn zomervakantie, ondanks de vele regen: vandaag vond er een appeltaartexperiment plaats (ik had dit nog nooit zelf gemaakt en helaas was het resultaat er ook naar: verbrande appeltaart...de volgende keer koop ik 'em gewoon!), ik maakte een lekkere lunch klaar met boursinmini's, zalm, komkommer, kappertjes en dille...mmmmm en ik kocht een grappig kweekkasje/huisje bij de Hema en zaaide citroenmelisse en tijm :)

Geniet van de zomer!

4 opmerkingen:

  1. En je taart-maak foto's zien er zo veelbelovend uit! Maareh, ik herken het helemaal..zo gaat het bij mij ook vaak ;P
    Wat een geweldig leuk appeltjeskleed trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het zag er verdacht veelbelovend uit, maar ....:)
      Het is een appeltjesplacemat van Engelpunt (er zijn ook tafelkleden van)

      Verwijderen
  2. Heel verstandig hoor, je niet op de kop laten zitten door de regen! Gelukkig zijn de vooruitzichten beter!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja gelukkig wel he! Ik wil volgende week naar Texel...dus wat zon zou dan goed uitkomen :)

      Verwijderen